091205

Vaknade imorse och mådde förvänansvärt bra med tanke på gårdagen, kändes lite ensamt bara. Ingen annan i min säng och ingen annan i lägenheten. Gick upp och lagade pannkakor till frukost. Fint!

Sen var det att hoppa in i duschen, packa ner datorn och bege sig till skolan, klockan är nu 12.30.

Dagen tickar på bra och jag blir klar med halva hemtenta, vilket känns riktigt bra eftersom jag inte har tid att sitta med den senare i veckan.
Där sitter jag mest hela dagen tills jag klockan 20.30 kommer innanför dörrarna med min hämtmat och äntligen kan slänga mig i soffan!

De som säger att det är "skönt" att plugga kan slänga sig i väggen. Jag hade hellre haft ett jobb så att man bara är ledig när man kommer hem. Så är det aldrig när man pluggar, det finns alltid något man måste göra.

Nej, nu ska jag kolla på How I met your mother och sen Twilight om jag inte somnar innan..

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0