091221

Nu är det bara tre dagar till julafton, och jag har bara en julklapp kvar att fixa, kanon! Ska fixa det imorgon efter att vi har varit och observerat en montessoriförskola. Jag och Christoffer ska ha en liten "minijul" imorgon, och då är det ju ganska bra om hans julklapp är fixad :) Men vet på ett ungefär vad jag ska köpa, så det blir nog bra :)

Igår fyllde vi ett år men firade det i lördags. Vi var ute och åt på Yoss, mycket gott! det var en lyckad kväll :) Sen igår var vi hos hans föräldrar och åt och så gav vi varandra lite julklappar. Jag fick ett spel som var sjukt kul, absolut överrens heter det, jag ocg Christoffer vann (; Fick även ett par gosiga morgontofflor och ett nagellack! Nu slipper jag frysa om fötterna och kan vara snygg om naglarna!


Och idag är det jobb, det känns konstigt att säga det. Man är van att man ska plugga, men nu är det jobb. Lite bättre betalt än att gå och lära sig saker.
Ska gå till tåget om en halvtimme, sen är jag tillbaka i Halmstad runt tio ikväll. Ha en trevlig dag!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0