091222

Sista julklapparna är färdiga, och det känns skönt :) Nu kan jag koncentrera mig på att packa fram till jul, och bara ta det lite lugnt. Ska ju inte jobba förrän till helgen igen, både bra och dåliigt. Hade mer än gärna jobbat lite på torsdag och fredag, men det lär man ju inte få göra..

Ikväll ska vi ha minijul, Christoffer och jag. Och så lilla Milton såklart :) Blir dock ingen julmat, blir kotlett, ädelostsås och pasta istället. Men det är gott det med, man blir lätt trött på all julmat som man lär käka sen. Sen ikväll blir det bara mys! Åker ju hem imorgon, så får passa på att ha en trevlig kväll idag :)



Och som det snöar!!! Allt är helt vitt, jag vill ut! Snö är ju det bästa som finns på vintern.
Jag måste ut, packandet och allt annat får vänta!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0