FINAL!!

Det har redan gått en himla massa veckor sedan den första fredagsafinalen i idol. Idag är det sista fredagen, vad händer då nästa? Hoppas det börjar något bra, för det här med tv-kvällar på fredagar, jag gillar det!
I vilket fall så tror jag faktiskt att jag håller lite mer på Calle idag. Båda är visserligen väldigt duktiga, men Calle är snäppet bättre, och en skåning mer i musikvärlden gör väl ingenting :)?


Har hittat två låtar som är väldigt bra att städa till, så jag får nog slänga på dem på Spotify och börja städa. Det behövs verkligen efter en djävulsk vecka med sjuhelvetes mycket plugg! Fast vi klarade vår halvtimmesredovisning och behöver inte komplettera något på den, så det var skönt :) Hemtentat är också inlämnad efter rätt många timmars slitande! Städningen kommer lite i skymundan då, men det får man fixa nu ;s

Ikväll blir det idolkväll med Marie, kommer bli super! :)











Nu ska det städas!!

Kommentarer
Postat av: josefin

Men gud fattar inte vad alla ser i idol .....

2009-12-11 @ 23:08:09
URL: http://josterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0