Packapackapacka

Det blev lite snävt med tiden nu kände jag. ALLT ska vara nerpackat den 9:nde januari, och det är mycket kvar. Fast nästan allt i köket är nere, de flesta kläderna, alla träningskläder (nu blir det inte träning på ett tag ;s) och lite annat smått och gått, Men jag hittar nya saker hela tiden, det är bara ner med skiten i lådor och skriva vad det är. Har i alla fall fått packat två lådor nu ikväll. Totalt är nu 14 lådor fulla!
Det är dock svårt att beräkna hur mycket man inte ska packa ner i form av schampo och sånt. Jag ska ju vara borta från 21-31 januari, så där försvinner dagar. Både att packa men att använda sakerna också, då kanske man kan packa ner ännu mer?
Vet inte vart jag ska börja bara, och jag vet inte vart jag ska ställa alla lådor! Får snart inte plats i sovrummet längre. Men det är väl bara att fortsätta ställa dem i vardagsrummet eller något, vad vet jag.

Har knappt någon mat hemma heller, får bli äckliga mamma scans kötbullar och makaroner till. Inte så lyxigt, men maten måste ju också ta slut, får åka och storhandla sen när jag ahr flyttat färdigt.


Allt gick bra på sjukhuset också, och fort gick det! Tur att jag var där tidigt för hon ropade in väldigt snabbt. Var färdig innan jag skulle vara där egentligen. Och på den tiden hann vi diskutera hur vi skulle göra, jag fick en cortisonspruta (lindrar värken) och en remiss till Spenshults sjukhus. Kanon! Ska ringa till mamma och berätta detta sen, hon är ju så nyfiken :)

Funderar på om man skulle ta och kolla ett avsnitt av Mysteriet på greveholm, eller om man skulle ta och göra sig lite äcklig mat. Vi får se!
Känner att detta blev väldigt långt, men hoppas ni får en trevlig kväll gott folk!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Helena.

Jag har fått ny anställning, till den 15 maj. Annars gick min anställning ut den 31 December, så där är du fel ute.



Och att du vill dela med dig av dina tider? Du har inga tider, för dem tiderna är mina. Du hade haft om du ringt för två månader sen och sagt hur du ville jobba.



Jag är väldigt tacksam för att Birgitta löste detta på bästa möjliga sätt, för att jag ska bli lidande för att du varit oansvarig och nonchalant är inte rätt.



Vi ses på måndag.

2009-12-16 @ 09:52:05
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0