Did you just faint?

Det är inte så himla tråkigt att tvätta ändå, lite smått rogivande efter massa plugg. Tänka över vad man läst ungefär. Ska nog ta en runda med dammsugaren också, när jag ändå håller på :)

Var i skolan idag, mitt under föreläsningen skulle tjejen som sitter framför mig resa sig och gå ut. Hon hann halvvägs, sen bara kollapsade hon. Det var riktigt obehagligt faktiskt. Jag är galet nojig med sånt också, tur att vi var fler i rummet som kunde ta hand om henne. Ambulansen kom rätt fort faktiskt, så Jeanette åkte med tjejen som föll ihop till sjukhuset. Snällt!
Vi slutade efter det, men krya på dig!

Sen gick jag till skrivpunkten också, har bokat möte till tisdag. Eftersom jag knappt kan skriva kommer det vara galet jobbigt att skriva tenta i fem timmar den 21 februari, Speciellt när jag ska till sjukhuset och röntgas den 10 mars. Så vi får la hoppas att det går bra :)

Hade förövrigt ett väldigt trevligt möte igår efter träningen, kanske blir ett till :)?

Nu ska jag fixa med lite mer tvätt och sen plugga massor igen.
trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0