Korvgryta.

Maten står på spisen och snart är det att tugga. Har varit i skolan idag, vi hade seminarie med en konstig lärare vi aldrig haft förut. Men det gick okej. Dock var vi mellan 30-40 stycken och det är svårt att hålla diskussion när man är så många, så de nya storgrupperna var en ganska dålig idé faktiskt. Men men.

Efter skolan åkte jag och Linda in till stan och skulle kolla i två second hand affärer, vi ska nämligen på maskerad den 21 februari. Jag har nu kommit på vad jag ska vara - Charlie Chaplin!
Har skaffat hatt och grejer, tänkte dock skippa kavajen och köra på ett par hängslen istället. Sen är det bara käppen som fattas, men jag vet att pappa har en sån hemma frågan är bara om jag kommer hinna hem innan den 21.

Ikväll ska jag och Linda laga mat och kanske kolla en film, sen är det Mårtensson. Jag hafått en sån vip-biljett dit så det känns ju dumt att inte utnyttja den när man får gratis inträde och en dricka på det, billig utgång helt enkelt :)

Hoppas ni får en trevlig kväll gott folk!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Martine

Trevligt då ses vi på Mårten ikväll tjejer ;) håller med om att eva va jäkligt konstig men men finns många av de konstiga lärarna på högskolan har jag märkt ;)

2009-02-06 @ 15:42:32
URL: http://madamm.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0