Strykbrädan är på plats.

Jag blir bara sämre och sämre. Det värsta som finns är att plugga och vara sjuk. Har dock tagit alvedon så man ska känna sig lite piggare, men det vet jag inte riktigt om jag gör.
Kunde knappt sova inatt, vaknade en miljon gånger kändes det som och gick och snöt mig och grejer, usch!

Har haft seminarium till 11, sen skulle jag till skrivpunkten men hon kunde inte hjälpa mig alls, så jag får hoppas på arbetstarapeuten imorgon istället.

Håller på att koka två ägg nu som jag ska äta till lunch, inte alls sugen på någon mat idag. Får försöka äta lite mer ikväll bara. Nu blir det mer plugg, önska mig lycka till /:

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Lycka till mitt hjärta. :)

2009-02-18 @ 09:17:58
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0