Tentaplugg.

Dagen blir tillängnad plugg infär tentan. För nu är det bara tre dagar kvar, sen smäller det, och det känns ju itne kalasbra kanske, men jag får la hoppas på det bästa.

Har varit hos en arbetsterapeut idag, det var nog den bästa jag kunde träffa idag!
verkligen hur trevlig som helst och hon var verkligen till stor hjälp! Kanske ska byta utbildning? Jag fick två skenor till min hand som jag ska ha nu dygnet runt i tre veckor, efter det hoppas jag att det blir bättre :) Det var tydligen någon inflammation i ett ledband, tänk att det kan göra så ont.

Men nu måste jag plugga, och snart avslutas mina auktioner på tradera också! NICE!

Ha en bra dag, cioa (:


Kommentarer
Postat av: saltan

Trodde jag skulle få lite utrymme i din blogg om din disk och kattbajs ju ;) Fan då blev jag ju arg i onödan!:( Nehe ingen tid för mig i rampljuset :(

2009-02-18 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0