Because I'm in love.

Idag var första dagen i skolan efter det så kallade "lovet" över jul och nyår.  Vi hade fått nya grupper beroende på vilken bok vi hade valt. Tur för mig att jag hamnade i en bra grupp eftersom boken var ganska tung att analysera ur ett sociologiskt perspektiv. Men det gick fint och imrorgon är det seminarie på det :) 
Efter det fick jag kompletteringshandla lite småsaker :) Det gick fort dock.
Nu lyssnar jag musik och springer runt och skrånar till det samtidigt som jag försöker visa en sån fantastisk sambo jag är som städar hela lägenheten grundligt!

Får se om jag hinner med något kul ikväll :)
Någon som vet om det finns någon klädinsamling i Halmstad kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0