En dålig dag.

Inte idag, idag har den varit hyfsad faktiskt. Men igår var bara skit. Jag var förbannad och på kvällen brast det på helt fel ställe, förlåt!
Men jag får väl försöka fixa det. Fick i alla fall in min uppgift till läraren igår så jag hoppas få svar på det snart.

Ska åka till Skåne om en timme ungefär, ska bli ganska skönt och komma härifrån nu faktiskt, men tråkigt för mamma är inte hemma så jag får bo ensam /: Sen på lrödag ska jag träffa pappa :) Det ska bli trevligt, ska nog ta en fika och sådär.

Nu ska jag hämta ner min väska och packa ner massa skit, måste ha med datorn som vanligt. Den är tung, har fortfarande inte hittat någon bra datorväska, vart hittar man dem?!




Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0