Frukost-dagens vitkigaste mål.

Jag brukar göra en fruktdrink på morgonen för jag har svårt att få i mig mat på morgonen, men idag började jag sent och tog en macka och en alldeles perfekt avokado! Det va så gott! Ska nog ta en avokado imorgon eller ikväll om jag ska träna senare, gott :)

Snart är det i alla fall skola för mig, börjar klockan 12 idag. Vi delade in oss i "familjer" igår också. I min familj som heter 'A3L' ingår jag, Linda, Lena, Ann-Sofie och Pauline. Jag tror det bir kalasbra, har itne varit i samma familj som någon av dem innan. Pauline är fristående från lärarprogrammet, så henne har jag knappt hunnit prata med, men det blir nog bra :)

Nej, disken diskar sig inte själv, haej :)


(Bilder kommer idag, jag lovar denna gången!)



Ser ganska gott ut va :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0