Hej ny vecka.

Hemskt ledsen för fruktansvärt dålig uppdatering här, men har varit en upptagen helg.
Åkte hem i fredags och träffade släkten lite, det var kalas för min kusin. Trevlig kväll, sen på lrdag träffade jag pappa och Maria och hade det trevligt över en fika. Kom hem till Halmstad vid halv fyra. Sen var det bara in i duschen och fixa sig för att vara hos Linda klockan fem.
När jag kom till Linda var hennes syster och kompis där också, så vi käkade lite, och sen fixade iordning lokalen för hennes inflyttningsfest på kvällen, väldigt trevligt :)
På söndagen sen var jag inte hemma så mycket, hade annat för mig helt enkelt :)

Var hos doktorn innan idag, det gick bra :) Fick lite tabletter till magen och så :) Hoppas det löser sig, för han sa att om det inte gjorde det skulle han behöva gå in med kamera i magen, och det låter ju itne allt för trevligt kanske, så jag hoppas det går över nu!

Nu måste jag plugga en hel del, sen är det äntligen träning ikväll!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0