Högläsning kanske.

Fy bubblan. Det värsta jag vet är att ha seminarium och redovisningar där en massa folk bara tittar på en. Idag hade vi det. Men det gick faktiskt någorlunda bra, jag trodde jag skulle dö när jag högläste ur en bok, men gick förvånandsvärt bra. Det blev farliga diskussioner imellanåt om de olika böckerna, kul! :D
Glömde boken hos Lena annars hade jag skrivit ner biten jag läste. Och jag lovar att jag överdriver inte om ordet knulla togs upp 20 gånger på en halv sida. Det var på allvar det enda det stod.

Nu har jag hittat sällskap till Grammisgalan ikväll! Kalasbra faktiskt.
Så nu ska jag dricka min smoothie som jag förberedde när jag lagade mat och kolla lite tv sen fixa lite här hemma :)

Ha en bra grammiskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0