I love you, is that ok?

Nu har jag bara ett par rader kvar att skriva, så det är bara till att ordbajsa! Jag kom in på skorna igen, jag letar efter ett par speciella skor, men jag ahr itne riktigt hitta de perfeka paret ännu, men här är tre alternativ :)

Jag tror jag gillar dem med nitar mest, och sen de paret i mitten. De längst ner känns lite "tomma" på någpt sätt, även om de är de dyraste. Det betyder att dyrast är inte alltid bäst :)

Nu måste jag göra färdigt min sista lilla uppgift, ciao!







Alla skor kommer från LaRedoute och bilderna är tagna från hemsidan.


Kommentarer
Postat av: Martine

trevligt att se dig här ute i cyber lovisa :) jag tycker dom i mitten var finast. stilrena och enkla!

pusspuss

2009-01-29 @ 20:06:31
URL: http://madamm.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0