Nyårsafton..

...var kul fram tills halv tolv ungefär. Jag och Abbe åkte och firade nyår i Malmö hos Björn och Jenny där även Charlie och Mari fanns på plats. Litet och mysigt. Vi åt och drack gott (kliché?) och hade det trevligt helt enkelt. Spelade Guitar Hero Rock Tour med trummor, bas och hela faderullan! Det var trevligt :) Efter det skulle vi ut och kolla på fyrverkerier och skåla med champange. Vi gick sedan till busshållsplatsen för att en (läs:en) av oss ville gå ut. Då skulle alla tydligen med.  Den som ville ut av oss var den som var fullast och 20 minuter senare hade spytt i både vasken (full med disk!) och duschen. Där dog stämningen totalt. Jag tror aldrig jag haft en perfekt nyårsafton, jag väntar fortfarande. Men det som var tråkigast på nyårskvällen var nog ändå att den som ska föreställa ens bästa vän var den som pratade minst med en, knappt ett "Gott nytt år".
Fick dock en massa fina sms på kvällen :)

Men skit i sånt nu, roligare saker.
Imorgon ska vi ha inventering på jobb och ska vara på plats klockan 6! Det borde på allvar itne vara lagligt att gå upp och jobba så tidigt. Sen ska jag "hem" till Halmstad också vilket känns skönt. Jag gillar staden knappt, men det känns ändå mer som hem än vad skåneland gör för tillfället. Kan ha att göra med att sängen är där.

Sen har min lille Miltonvän fått av sig kragen idag. Nu ligger han och myser på min mage :) Ska nog börja packa ner mina saker och läsa lite bok. Det låter som en plan.

Jag kan i alla fall bjuda på ett par bilder sen igår :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0