Pengar.

Jag har kommit på ett nytt nyårslöfte till mig själv. Jag måste på allvar hålla bättre koll på mina pengar! Ska veta hur många öre jag ahr kvar på mitt konto hela tiden, och inga dumma utgifter heller! Nu är det alla övriga pengar som ska till London eller en resa i sommar. Fast jag kommer ju jobba i sommar, så de pengarna kommer också att gå till London samt om det blir någon resa kanske. Vi får se helt enkelt :)

Men nu är i alla fall alla räkningar betalda så nu är det ett tag tills det kommer nya. Mer plugg väntar!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: sjöbbe

lovisa ska du oxå till london...jag och linda h åker den 1 maj....när ska du dit??

2009-01-26 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0