Positivt vs negativt.

Måste ju börja med det positiva och det är att vi klarade oss igenom SPSS programet och delkursen är fixad! Så himla underbart! NU börjar det lösa sig på den fronten :) Den negativa är att den nya individuella uppgiften vi har fått som ska vara färdig på fredag är svår! De i klassen soms jag har pratat med den om förstår lika lite som jag gör, men det är väl bara att hoppas på att det löser sig på bästa sätt!
Har suttit i skolan med Linda och Lena till halv nio, sen orkade vi inte det längre och gick till Kåren på "happy hour" och tog en cider/öl. 20 kronor, som hittat!

Så kvällen slutade bra fast dagen hade varit jobbig, men det ska ju inte alltid vara lätt, eller hur?
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att en viss människa hör av sig imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0