Strawberry daiquiri.

Har använt minn julklapp för första gången idag. En mixer. Galet bra! Nu ska nyttiga smoothies och grönsakisdrinkar bli vardag för mig! Får se hur länge det håller. Har ju dock som lite halvt nyårslöfte att leva sundare, träna mer och äta bättre. Fast det hade jag gjort fast det inte hade varit nyår nu.
Gjorde i alla fall en smoothie innan idag :) Den blev helt fantastiskt god! Fast det hade varit gott med en liten skvätt äpplejuice i också, får bli nästa gång :)

Har varit lite paus i min städning nu. Känner att idag är en sådan dag jag vill vara sysselsatt hela tiden. Man har ju sina dagar. Ska snart fortsätta städa och rensa. Har rensat mina underklädeslådor och slängt en hel den faktiskt. Det händer ju ganska ofta att man stoppar ner strunmpor med ett litet hål för man ska ju ändå ha skor på sig.

Det snöar, förresten!!




Visst ser det gott ut :D?

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Mums. ;D

2009-01-06 @ 22:59:50
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0