Tillbaka igen.

Sitter på golvet och packar ner alla mina saker jag haft hit och lyssnar på Noah and the whale. Mysig musik faktiskt. Hade inventering idag och det var galet tråkigt/jobbigt. Så ikväll lär jag vara totalt död! Jag gick upp klockan fem i morse för att vara på jobb klockan sex. Termometern stod på 11grader. Förstår ni hur kallt det är då?!
Men det gick ändå ganska snabbt. Förutom de jädrans kexchockalden! Jag och Abbe fick i uppgift att räkna alla. Jag kan berätta att det fanns 4507 stycken! Det var smygjobbigt.

Nu håller jag på att packa, ska snart tillbaka till Halmstad. Hoppas alla hade en bra nyårafton och har haft en bra start på det nya året :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0