Yey!

Jag är färdig med hemtentan, glad! Ska läsa igenom den imorgon i skolan innan jag lämnar in den helt, men det känns skönt :)
Linda är nu, vi har hjälpt varandra. Snälla vi är mot varandra va? c:
Fast jag är trött, måste nog sova. Har kommit in i en sån period där jag är trött hela tiden, men sover dåligt på nätterna. Kan knappt gå upp när klockan ringer (och den ringer inte speciellt tidigt) och sen somnar jag tidigt på kvällen och ibland på dagen också.
Men nu ska jag itne klaga, jag har det rätt bra :)

Imorng kommer bli en späckad dag! Kul! Först är det skolan, lämna in hemtenta och ha ett möte med gruppen klockan 12. Sen ska jag och Linda till maxi och handla ingdredienser till vår godisbakarkväll!  Efter det en tur till systemet och inhandla gottesaker. Klockan 16 ska vi träffas utanför Mårtensson, ett par tjejer i klassen, och äta buffé där :) Sen ska jag och Linda vidare till henne och baka godis och kolla lite let's dance! Sen får vi se om det blir vidare till nästa bolmenshus :)
Det kommer bli en kalasdag! :)
Så nu blir det sängen!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0