090706

Måndag idag, jobbade själv för första gången. Men det gick bra, inga katastrofer skedda. Lite tråkigt dock att kiropraktorn gick klockan tre och jag skulle vara kvar till klockan 17. Men jag får väl hitta något att sysselsätta mig med :)

Bion igår var helt okej :) Väldigt söt film, en typisk slöfilm som man kan sätta på när som helst under året. En film att sätta på när det regnar helt enkelt :)

Har slutat med värktabletterna som jag fick från ortopeden, jag tycker dock inte att de har hjälpt, kände min bara dålig av dem. Så nu är det slut :)

Det har börjat regna idag, riktigt tråkigt, jag vill fortfarande ha fint väder! Men det kan ju vara fint på onsdag, för då ska jag itne jobba! Men på tisdag och torsdag kan det vara varmt fint men mulet. Man får ju så dåligt samvete annars om det är så himla fint väder ute så sitter man inne på en mottagning och tar emot patienter hela dagarna som säger "Oj, vad det är varmt ute!" Vad ska man svara på det?



En perfekt bio-outfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0