En liten rengöring senare.

Jag är totalt galen på min balkong!
Den är så äcklig så jag måste verkligen göra något åt det så man verkligen vill sitta där nu sista delen av sommaren, som förhoppnignsvis blir himlans fin faktiskt. Har hållt på med massa klorin nu och försökt få bort massa grönt mögel, och vilket skillnad! Dock behöver jag köpa fler svampar så att jag kan fortsätta rengöra, så jag funderar faktiskt på att gå bort till maxi nu och göra det, så blir det två promenader på en dag :) Även om det kanske inte räknas att gå bort där och sen hem,det tar ju max en halvtimme fram och tillbaka, men bättre än inget va :)?


Måste ju visa er skillnaden :)

FÖRE:

'




EFTER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0