Försenat

Jag glömmer bort att skriva här emellanåt. Men nuså. Onsdagen blev trevlig och alla uppskattade maten vilket alltid är kul när man har lagat mat i flera timmar helt själv. Borde man egentligen göra det på sin födelsedag? Borde man inte få ledigt då, så att alla andra kommer med maten?
Borde införskaffas!

Ska snart bort till smålands och måla lite, jag tycker om att måla! Sen ikväll blir det att träffa Marie. Vi ska nog till Cafeét och ha det trevligt.

Det börjar mulna på lite nu, inte alls bra.
Och jag hittar inte klorinen! Har verkligen letat överallt. Den kan väl itne bara försvinna? Äh, får väl gå till maxi och köpa en ny då. Det ska bli rent på min balkong sen ska jag köpa blommor också minsann och dag! Det kommer bli kanon!

Men nu ska jag gå igen, Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0