Kalas!

Hade lite kalas här igår. Bjöd på amt och tårta :) Jag fyller år på onsdag så det fick bli ett tidigt kalas.

Idag har min kusin och hennes familj varit här och det var hur trevligt som helst! Var i stan och åt lunch sen gick i lite affärer och slutade dagen med att äta lite tårta hemma hos mig som blev över sedan igår. Gott!

Ikväll blev det inte alls som planerat, sitter här hemma och det är bara tv:n som håller mig sällskap. Men jag är redan ganska så trött så det är skönt att bara vara hemma också. (Vuxenvarning? Nej, men tråkvarning!)


Det började ösregna!! Allt blev blött!



Tortillatårtan var uppskattad, roligt :)





Glömde fota tårtan förrens några hade tagit, men den var god i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0