Man kan ha fel, även jag.

Jag kanske hade lite fel om det här med att knäcka ryggar, jag erkänner det motvilligt. Men jag tror ändå inte att det är så bra för ryggen, okej att jag blev lite rörligare i nacken för stunden, men nej, jag tror inte på det i längden, inte förrens jag själv är i behöv utav det. Men det var rätt skönt att bli knäckt i nacken :)


Och så en sak till. Spagetti och köttfärssås är så underskattat! Jag gjorde det till middag igår, och det blev faktiskt helt fantastiskt gott! Så gott att det blev över så jag fick äta denna fantastiska måltid till lunch igen! Så detharjag precis tryckt i mig och är dödens mätt just nu. Så det bir nog att kolla ett avsnitt sjunde himlen, försöka få håret att torka, fixa vid mig och sen ta cykeln till affären för at handla lite mat. Funderar på om man ska ta sig en träningsomgång ikväll eller inte. Jag ska ju gå en promenad i eftermiddag. Men det får nog bli ett träningspass också. Frågan är om man ska vara i gymmet eller vänta ända till klockan 19 för att gå på ett pass. Kruxet är ju att det blir så himla sent med maten, är inte hemma förrän halv nio ungefär, så ska man laga amt och äta då. Magen blir helt knäpp för maten är knappt smält tills man går och lägger sig. tål att fundera på. Men nu blir det kolla sjunde himlen. Hoppas ni får en fantastisk dag allihopa!
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0