Onsdagskväll.

Var på sjukhuset igår, träffade enn ortoped. gick bra faktiskt, över förväntan måste jag säga. Har inte så mycket tillit till läkare i Halmstad, men den här var helt okej.
Fick en nu skena till handen också, funkar bra, bättre än den förra nästan. Men denna är formgiven efter min hand, det var inte den andra, kan vara därför :)

Ikväll blir det fler avsnitt av Prison Break, jag är helt såld! Fast det är lite läskigt nu, massa uppror och grejer. Men det är spännande! Jag blir sjukt nervös när jag tittar på det :P

Så, ett avsnitt till, det är ändå för varmt att sitta på balkongen, och jag ät mätt efter middagen - då får man vara inomhus!


har förresten varit på Ullared idag, eller Gekås. Blev rätt så mycket handlat för en liten peng :) kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0