Shorts

Som man definitivt inte kan använda idag! Det regnar här, eller inte just nu. Men det har, det är blött på marken, och det kommer säkerligen att regna mer här. Ska skriva en handlelista och cykla till Maxi snart. Har ingen mat här hemma, så jag behöver fyll aupp kylen och frysen lite.
Dock tror jag att det är något fel på mig (men det tror jag alltid) för jag är inte alls sugen på mat eller sötsaker nuförtiden. Jag brukar alltid vilja ha mat eller något att tugga på. Nu blir jag bara mätt på direkten när jag ska äta. Hur kul är det att ha lagat mat i en halvtimme eller timme och sen inte ha aptit att äta?
Nej fy, kom aptit!




Sjukt sköna! Det känns som om de kommer bli använda väldigt lite i sommar,
kom sol! Hoppas dock att det blir varmt för användning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0