Svullnad och tal.

Blev att gå till läkaren igår, foten var sjukt svullen och det gjorde grymt att gå. Fick lite medicin och fick recept på det också, så ska hämta det sen efter jobb tänkte jag. Nu kan jag i alla fall gå igen och svullnaden är mycket mycket mindre, skönt :)

Har hållt tal i skolan idag på engelskan också, det gick finfint. Var itne så farligt. Det var bara jag, tre andra elever och läraren där, så det gick väldigt enkelt. Nice!

Nu ska jag åka till jobb och jobba till halv fem, sen är det hem och städa och fixa lite inför imorgon. Ska ha lite kalas nämligen, fyller år nöästa onsdag. Ska dock ha kalas då också, men det blir nog bara trevligt :)
Trevlig dag!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0