Träning.

Dra mig baklänges, jag sak åka och träna. Fick ltie halvpanik igår när jag var så svag så jag inte orkade bära vissa saker som man egentligen borde orka bära. Så nu ska jag åka och träna mina armar, och jag ska göra det varje dag! Eller inte armarna varje dag kanske, men träna varje dag. Varannan dag på gymmet, några träningspass, och tränar jag inte ska jag i alla fall ta en promenad på minst 40 minuter. Låter bra va :)?

Men man får vila någon dag!



Har haft en väldigt trevligt dygn hos Helena och Robert igår :) Kom hem för ett tag sedan. Tack!

Nu ska jag äta upp min apelsin, åka och träna, äta lunch, ringa pappa om recept och sen handla. jag håller mig sysselsatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0