Dag 2

Imorse blev det 2 ägg till frukost, som igår. Lunch blev en härlig kronärtskocka, och nu till middag blir det mozzarellafylld lax med sockerärtor, och lite andra goda grösaker :) Det går faktiskt bra, ställde klockan imorse och var ute och gick i en timme. Lite cred till mig själv känner jag :)

Ska snart laga mat och sen ut igen, när jag kommer hem blir det lite tv, sen ska jag måla lite på mitt skåp som snart är vitt :) Har varit och köpt färg idag, och redan målat en gång, men det behövs lite till.
Ni ska snart få se det, målet är att det ska vara färdigt på torsdag, så är det fint under hela midsommar! :D


Nu blir det promenad, mat och annat fix.




Fick förresten en väldigt trevligt samtal från Italien, ses på torsdag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0