Jaja.

Man säger tydligen så om man är från Skåne - "Jaja".

Det gick väldigt bra att jobba idag, fick ta emot alla kunderna och svara i telefonen hela dagen, samt lägga in lite journaler. Det går bra nu, kul faktiskt :) Jag är dock inte van att ha ett så lugnt jobb, så det blir skönt som omväxling. Det enda negativa är att det är SJUKT varmt på mottagningen, man går runt och svettas. Och jag åker inte hiss ensam, och det ligger på 8:de våningen, man är svettig en timme efter ungefär :P

Men man ska ju inte klaga :)



Har precis ätit lite, en köttfärsgrat'ng ungefär. Helt okej :)
Min atkins gick itne riktigt som planerat, fick ett grymt sockerfall och mådde piss. Skakade och var helt yr, så jag struntrade i det :) Men jag fick minsann i mig ett par goda middagar i alla fall!




Kyckling inlindad i bacon med färska sockerärtor




Mozzarellafylld lax med haricot verts (gröna bönor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0