Lördag.

Min cykel fungerar alldeles galant! Och den är så skön att cykla tunt på så det är helt sjukt! Jag har itne riktigt vant mig vid växlarna eftersom jag inte har haft några innan på ett halvår ungefär :P Min cykel har varit lite trasig så vajern till växlarna gick av och den fastnade på 3:ans växel.

Idag ska jag fixa saker och sen in till stan och hämta ett armband tänkte jag, tänkte även att jag skulle cykla till färghuset och köpa lite färg så att jag blir färdig med skåpet snart så jag kan visa er det :)

Egentligen skulle jag till Helsingborg denna helgen, men det blev inte så :( Hoppas det blir nästa helg istället!
Nu ska jag fixa lite frukost, vad tidigt man vaknar när ingen annan är hemma, märkligt.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0