Sveriges Nationaldag.

Idag är en sådan dag där jag känner mig ensammast i hela världen, när man inte vill bo i Halmstad, men ändå gör det bästa av situationen.
Försöker hitta något att göra, bokar tvättid, gör paj, städar undan och diskar sen "tjejmiddagen" igår med Sandra, Lena och Linda.

Sen kom jag på att jag behövde lite creme fraiche och en tvättpåse, så jag åker och pantar alla burkarna samtidigt på min nya cykel :) (Jag måste tjata lite, för jag gillar den så!)
På vägen känner jag mig som en frisk fläkt, skönt att komma ut lite, kommer ut på Laholmsvägen och möter en äldre man, också han på cykel, rätt var det var så hör jag "DÖ DIN JÄVEL!". Jag måste säga att jag ble lite chockad, men nu är jag hemma igen i alla fall, ska fortsätta på min paj och börja tvätta om 20 minuter.

Trevlig lördag!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0