En hjälte.

Idag åkte Abbe tillbaka igen, tråkigt. Det blev en kort  visit för hennes del, men det var i alla fall trevligt att ha henne här :) (Förlåt för att jag inte har så mycket mat hemma!) Vi gick på stan och tog det bara lungt, gick och åt, väldigt gott!

Det blev en del saker inhandlade, kan visa senare :) Jag köpte nesselschampo från Body Shop som jag hade innan. Det är nog bland det bästa schampot jag någonsin haft, så nu tänkte jag att jag skulle börja använda det igen. Den är helt galet dryg också, så den håller länge (; Sen köpte jag en väska som ja har spanat på sen förra våren då den fanns då med. Och en sjal, det är någonting med sjalar och blommor, men jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Bild kommer sen som sagt, hållt ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0