Finbesök i Halmstad.

Igår var pappa och Maria här uppe och hälsade på. Mycket trvligt om jag får säga det själv :) Fick minsann en fin present också. Vi gick tillö Espresso House och tog en lite fika, efter det blev det en runda på stan. Folk borde komma upp hit oftare så att jag lär mig denna staden, kan den fortfarande inte och hittar nya affärer varje gång jag är i centrum!
Efter det tog vi en rundtur och jag visade vart jag ville flytta när skolan är slut och sen körde vi ner till Tylösand och såg hur det så ut där.
Efter den rundan mötte vi upp Christoffer utanför Harrys och åt en väldigt god middag!

Trevlig dag, ni är alltid välkomna hit!

På kvällen sen gick Christoffer och jag på bio och såg "En Shopaholics Bekännelser". Demn var sådär måste jag erkänna. Hade såklart sina stunder men det var ingen jättehöjdare. Men det var trevlig ändå :)

Nu blir det käk, sen får vi se :)
Trevlig slösöndag, CIAO!
 

Den ungssäkra formen fick jag och utökade snabbt sortimenetet med en pajform :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså vart vill du bo?? :)

2009-03-22 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0