Nu har det hänt igen.

Ska snart forstätta att platta håret, sen ska jag till Ina och vi ska vidare till smålands nation. Blir nog bara en cider och sen hem och sova, ska ju trots att upp och tvätta imrong klockan åtta på morgonen.
Saltan klagar på att jag skriver korta inlägg, men idag har jag inte tid att skriva något längre.

I en liten stan utanför Stuttgarden i Tyskland har det varit massaker igen. Det börjar gå lite för långt nu, det är lite för många gånger. Filmen om Columbine är ju sedd av många, men det känns inte som om det är någon stor sak nu, även om det är det. Man höjer knappt ögonbrynen, lite sorligt är det allt.

Men nu ska jag sminka mig sen bege mig, trevlig onsdagskväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0