Sagt och gjort.

Jag ahr bestämt att jag aldrig mer ska fixa ett event till folk jag inte känner. NOLL respons och knappt några tack, det är itne värt att lägga ner hur många timmar som helt utan attfå någon som helst hjälp fast att man ahr bett om det, och sen att dagen efter klaga på att de blev lite skitiga.
Ni visste om det, eller hur?
Ni behöver ju inte ta på er era nya, vita tygskor kanske?

Nej, jag ska inte klaga mer, men jag blir faktiskt lite irriterad på folk. Hade de hjälpt till hade de vetat mer om vad som skulle hända under kvällen.

Jag håller fortfarande på med reflexiv modernitet, det går inte så snabbt, me det går i alla fall framåt!
NICE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till tygskons försvar kan jag bara säga att det var tråkigt att det skulle bli som det blev med smutskastning. Jag hade inte en aning om vad som skulle ske under kvällen, Din och Lindas del av kvällen var toppen. god mat och bra planering. men det tvåorna planerat var mindre lyckat och drog tyvärr ner stämningen till 0!

2009-03-19 @ 14:56:45
Postat av: Anonym

Sluta sura nu din trötta jävel...;) pallar inte med en med en surskånk, fjant!

2009-03-20 @ 00:21:34
Postat av: Elin=)

tyckte ni gjorde ett sjukt bra jobb med allt! det var roligt.. synd att folk bara verkar vara lite känsliga och inte riktigt klarar av lite mjöl, men men.. det är upp till dem ;) kraam!

2009-03-25 @ 22:12:31
URL: http://elinfaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0