Vart tog våren vägen?

Nu snöar det igen, jag orkar knappt. Det blir ingen träning ikväll på grund av det heller. Så himla tråkigt! Linda, Linn och jag kanske skulle göra något annat istället. Man kan ju alltid ta på sig varma kläder och gå på en promenix, sitter väl aldrig fel?

Oh, Milton var så himla söt när jag kom hem! Han kom först till dörren och strök sig mot mitt ben, sen spann han som in i när jag tog upp honom. Sen satte jag mig i soffan, ringde pappa, och ser Milton helt galen när jag genom fönstret försker fånga snöflingorna! Det var en rolig syn må jag säga :)

Och idag åkte Saltan och Helmer hem till Helsingborg igen. Så nu blir det ingen hund att tänka på, men han är allt söt den där lille Helmer!


Man ser knappt snön, men Milton har full koll!


Helmer! Saltan fick vara med på ett hört också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0