Vill du bli vän med mig?

Jag funderar starkt på att marknadsföra mig själv någonstans och gå och skaffa mig lite kompisar i Halmstad. Det börjar bli tråkigt att spendera en himla massa tid själv nu. Jag bor visserligen med Saltan, men vi har så himla oregelbundna tider båda två och de krockar alltid, så vi ses typ aldrig. Fast det är faktiskt väldigt bra när vi båda är hemma. Härligt med sällskap, jag vill itne bli nån enstöring som alltid är ensam.
Nej, jag ska sluta klaga, jag har det rätt bra ändå. Annars har jag ju alltid Miltonliten!
Yey..

Kollar på "That's Amore" nu, det är verkligen riktigt dåligt! Jag blir så fruktansv'ärt förbannad på en av tjejerna som är med, hon är så elak så det är inte klokt! Jag skulle må så dåligt om jag var så elak mot en människa, förstår itne att hon inte får skuldkänslor! KJLFNSKN!!!Funderar på om man kanske ska lägga sig istället. Har haft ont i magen hela dagen, det tar en del på krafterna faktiskt, plus att man bli riktigt tjurig!



Ingenting gåt väl upp mot en toalettbild? Denna från Hjärtslaget :)
Linda och jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman.. allt bra? finns du gjort med ditt hår. och jag saknar dig . när kommer du ner igen? du måste säga till så vi kan ses.. ha de så bra.. :)



Puss o kram

2009-03-11 @ 20:25:20
Postat av: linnpinn

kom hit lovisa! you are always welcome! vill fortfarande se amelie från montemarte :D

2009-03-11 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0