En operation senare.

En bra och en bra/dålig nyhet.

Bra: jag har fått tillbaka mina utlånade pengar efter två månader ungefär. Det var på tiden kan man säga!

Bra/dåligt: Jag ska opereras. Det är bra just för att jag kommer slippa att ha ont, men kjag är så nervös redan och det är en månad kvar. Det dåliga är att jag inte kan jobba i sommar för jag måste vara sjukskriven i ett par veckor.
Mamma har erbjudit sig att komma upp och vara med o jag ville det, och det tackar man väl inte nej till, morsgris som jag är. (Lika mycket farsgris iof)

Imorgon blir det Helsingborg en runda och hämta ett sidobord, en stor zinkkruka och lite annat smått och gott, sen ner till Abbekås och hämta ett skåp :) Det är tur att man har snälla föräldrar med bil!

Men nej, snart är det Desperate Houswifes och jag ska nog ta en dusch innan dess. Ha det så bra gott folk :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0