Förlåt!

Jag har ju bölibit sjukt seg på att uppdatera! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta, och jag skyller på skolan, den tar för mycket tid. Och den fina vädret, man vill inte sitta vid datorn när man kan vara ute.

Skåpet som jag hämtade i Abbekås är målat tre gånger, det behövs lite mer färg på vissa ställen och det ska fixas till imorgon, sen är det faktiskt färdigt :)
Bordet ska målas en gång till minst, sen får vi se hur det ser ut. Sen är vårt vardagsrum färdigt i stort sätt! Vi ska se om vi hittar en vit bokhylla någonstans, typ som IKEA:s, blocket är bra för sådant :)

Igår var gick jag till Bolmens på kvällen och myste i solen med pizza, cider och en kortlek. David bor där, så vi satt utanför hans fösnter, David, David, Saltan och jag. Trevlig kväll måste jag säga :)
Var dock hemma rött tidigt vilket var skönt, för trött var jag!

Ikväll blir det 50+15-årskalas. Min mosters man och min kusin. Det blir lite släktkalas, blir nog super. Har inte träffat mer än mamma på ett bra tag så det ska bli mysigt att träffa alla igen.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0