Tvi och fy!

Dåliga dagar måste väl komma dem också, när man har haft så många bra.

Mamma har varit här hela dagen, och det har varit väldigt mysigt :)
På förmiddagen gick vi till läkaren, som var så spydig, så både jag och mamma var irriterade när vi gick därifrån. Precis innan vi gick in ringde k-rauta och meddelade att de inte skulle gå vidare med min ansökan, så sär sket det sig. Gick sedan till Maxi och skulle prata med en person där, men då hade hon gått 5 minuter före.
När vi var på väg därifrån ringer Lena och säger att vår handledare inte har läst vår b-uppsats som vi skickade in i måndags. det var inte hennes uppgift att sitta och rätta den, men det är det visst det.

Jag blir så trött!

Efter allt det var det dock väldigt mysigt. åt lunch med mamma på en buffé inne i stan, och gick sedan i massa affärer och bara mös :) Fick köpt en skjorta minsann. Mamma köpte lite fiffiga saker på Village och en snygg retro tekanna. Lite avundsjuk på den nästan, speciellt när den kostade 25 kronor :P

Men nu sitter jag i alla fall här, ont i fötterna för jag har gått hela dagen, men det går över snart :)
Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0