091101

Första november idag, mindre än två månader till julafton. Och jag får klagomål på att jag itne uppdaterar ofta nog.

Och en tenta till.
Nu är vi uppe i fem stycken.
Två gjorda!

En fredagsfika senare blev det en ny mobil till mig, mycket trevligt. Den förra var ignen höjdare, nu är jag nöjd med denna :)
Lördagen spenderades framför datorn, men kom inte långt med plugget för det. På kvällen var det middag och filmtajm med Marie, mycket trevligt :)
Ikväll blir det Bingolotto hos Lena! Jag har en dubbellott och nu ska det vinnas miljoner, för jag ahr hittat soffa jag vill ha! Annars händer det inte så mkt, ni får ha en trevlig södagskväll!

Ciao!



Min nya leksak!




fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0