091119

Det blir en lugn kväll idag också. Käkade mycket till lunch så det blir bara mackor till middag, men det är gott det med :) Milton ligger och sover på dvd:n som vanligt och det ser så skönt ut!

Var med Nina en stund i stan idag och handlade doftljus och present till Helena :) Nu luktar det lakris i lägenheten, så himla gott!
Nej, om man ska kolla lite film och käka lite. Ikväll är det singing bee celeb och mammas pojkar. Vilket ska man välja? Hm, ungefär samma grad av "kul".

ÅH! Idag såg vi Peep som var med i "halv åtta hos mig" om någon såg på det? Han såg lika mysig ut i verkligheten :9 Gick där och såg kort ut med en röd halsduk högt uppvirat i ansiktet.

Jag har föressten kommit på hur jag ska inreda och fixa mitt nya badrum, det kommer bli så himla fint! :D


Godnatt på er när ni ska sova.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0