091124

Hej kära vänner!
Idag har varit en pluggdag, och jag har blivit som besatt av doftljus! Det är så härligt att komma hem och tända ett par ljus, få lite myskänsla :) Och idag är det exakt en månad till julafton!

Imorgon är det skolan 9-12 och sen är det lunch och efter lunchen ska vi sätta oss på stadsbiblioteket och sitta där i stort sätt tills vårt arbete är kalrt bestämde vi. Det kommer vi självklart inte göra, tror jag. Men det är ju bra att ha hopp! Ska försöka komma en bra bit på vägen, det ska ändå vara inne snart, vi måste verkligen få tummen ur nu! Sen är det en hel del annat plugg som ska göras också. Hoppas verklige att tempot drar ner lite till nästa termin, för detta tar helt slut på en!

Jag har fixat fram planlösningen på min nya lägenhet, har ju inga bilder så detta får duga så länge :)

Snart är det Desperate Housewifes och då kommer jag att sitta som bänkad! Hoppas nu får en trevlig kväll. Puss&Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0