091027

Ojoj, snart är det november!

Jag fick lite kritik för att jag skrev att jag var morgonmänniska, folk tyckte tydligen inte det. Men jag går upp innan 9 varje dag iaf! Så det så :)

Idag blir det bannemig plugg hela dagen, får se om jag hinner med att träna sen. Måste ju kolla Desperate Housewifes ikväll också! Viktiga grejer!
Har precis gjort färdigt uppgiften i kriminologi, nu är det en uppgift i pedagogik. Och sen är det väl bara till att fortsätta med de fyra tentorna som vi har också. Det blir bannemig att sitta hela helgen! Den sista tentan (för denna delkursen iaf) får vi imorgon. Får se hur det blir med det..

Nu blir det plugg iaf!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0