Bad!

Sorry för sjukt dålig uppdaterig, men jag har inte varit speciellt tillgängli i helgen. Den har nänligen spenderats på Rabalder i Borås. En studentfest där uppe. Och ja, det var rätt kul :) Det jobbiga var att sova i en sovsal med 100 andra studenter. Vet ni hur många studenter som snarkar?! Tur att man hade hörlurar med sig så man kunde lyssna på musik istället för snarkningar i alla fall! :)

Igår var det att gå på träningen igen, det var sjukt dumt. Jag ahr blivit sjuk :( Galet ont i nacken/huvudet och det känns som om jag ahr feber. Och jag behöver plugga, hur kul känns det. Imorgon är det dessutom jubileumsgasque på Smålands, hur kul är det att vara sjuk till det? 

Ikväll blir det verkligen ingen träning dock, bara att ta det lugn och försöka vila och bli friskare. Men det blir inget "all in" imorgon, det blir lugnt!
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu, det är dresscode:kavaj, funderar mellan fyra olika klänningar ;s Sen har jag föreläsning till klockan 16 imorng och middagen börjar klockan 18. Det blir stressigt om inget annat.

Nej, måste plugga nu. Ha en trevlig dag!
(Lovar att ge lite bättre uppdatering nu när jag är hemma igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0