Ööööh

Jag har lägenhetspanik, det är sjukt jobbigt. Jag har haft ont i huvet varje dag i två veckor, det är inte alls kul! NSLDNLSKDNDSKLNVJBDF!!!

Har varit på vårdcentralen och tagit prover till operationen nästa fredag. Det gick väldigt snabbt och jag är positivi överraskad. Det brukar nämligen minst ta en timme där, nu tog det nog max en 15-20 minuter. Kanon tycker jag!

Ikväll är det ju i alla fall idol, och jag ska väl plugga i stort sätt fram tills dess. Funderar på att tvätta soffan idag, klockan 12 isåfall. Har man något annat att tänka på ett tag. Sen måste jag plugga också. Har nu fyta tentor soms ka in samma vecka. Kul? Nah, jobbigt men inte tråkigt. 

Nej, ner och boka tvättid, nu ska soffan bli ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0