090923

Sitter här och har precis kollat på ett avsnitt av "Kvarteret skatan", humor på hög nivå säger jag bara! Jag är totalt såld på David Batra och Johans Glans humor :P
Milton är här med mig också. Myskatt!

Ikväll blir det Afrodans och innan dess blir det två ägg så det ger något :) På måndag är det ju vägning igen och sen om dett par veckor ska vi mäta midjan och grejer, det ska bli spännande om dessa sex veckor ger resultat, får ju hoppas på det iaf :)
Jag har dock itne varit på Afrodans innan, men enligt Marie är det kul, även fast det verkar vara lite skumt :P

Imorgon är det skola och sen är det träning igen, ett nytt pass igen, skivstång/kondis i 75 minuter. Kollade lite snabbt utanför en gång innan jag skulle träna, och det såg sjukt jobbigt ut, så det får vi hoppas att det är, så känner man sig duktig i alla fall!

Annars har det inte hänt så mycket. Vi får se hur det går med Rabalder, folk har redan beställt tågbiljetter och sånt, inte så kul att sitta i en annan vagn än alla andra. Så funderar på att skita i det ändå.. Kanske åkte med någon annan gång istället..

Nu ska jag käka lite blomkålssoppa sen igår :)



Skulle vart spexigt och ha sådana kläder också :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0